Interactief werken met prentenboeken

Met de komst van digiborden, iPad en iPhone veranderen prentenboeken. Er wordt beweging, geluid en interactiviteit aan toegevoegd. Maar ook met een gewoon papieren prentenboek is van alles te doen om te zorgen dat het verhaal gaat leven. Deze presentatie van Rian Visser informeert over de educatieve mogelijkheden van prentenboeken.
Meer prentenboeken | Meer Rian Visser

Tags: ,

4 Reacties to “Interactief werken met prentenboeken”

  1. jolanda Says:

    Ik ben in eerste instantie voor het voorlezen van prentenboeken, omdat ik het contact met de kinderen belangrijk vind.
    Door dit artikel ben ik me bewust geworden van de meerwaarde van een digitaal prentenboek.
    Ik ben benieuwd naar sites waar ik de digitale prentenboeken kan vinden.

  2. booxalivedotnlMagda van Tilburg Says:

    Begin 2013 is de kinderverhalen/voorleessite http://www.booxalive.nl erbij gekomen! Echt leuk!

Geef een reactie

