SMART en Yurls

Er zijn vele digiborden, maar het lijkt erop dat de gebruikers van een SMART Board het meest actief zijn op Yurls. Aanleiding om eens enkele Yurls-pagina’s van gebruikers van een SMART Board op een rijtje te zetten:

De bronnen op bovengenoemde pagina’s zijn natuurlijk vaak ook voor andere borden geschikt. Aanvullingen zijn welkom! Gebruik je een ander type bord en heb je een Yurls-pagina? Laat het weten en reageer op dit bericht.
Nog meer materiaal voor het digitale schoolbord: www.digibordopschool.nl Altijd materiaal bij actuele thema’s.

Tags:

5 Reacties to “SMART en Yurls”

  1. Martin de Fockert Says:

    Namens SMART Nederland dank aan alle enthousiaste docenten en leerkrachten die onze producten gebruiken waar ze voor gemaakt zijn: passend onderwijs geven aan kinderen van de 21e eeuw.

    Martin de Fockert
    SMART Nederland

  2. Marije Andringa Says:

    Ik heb een ook yurls pagina maar geen smart-board. Ik gebruik het Interwrite Board. Mijn yurls pagina is geordend per thema en speciaal voor kleuters. http://www.marijeandringa.yurls.net/

  3. Marieke Says:

    Ik heb heb een yurlspagina voor de bovenbouw gemaakt. Ik heb een Activeboard.
    http://www.depiramide2.yurls.net/

  4. Jeanny Says:

    In mijn groep 7/8 heb ik een SMARTboard en daar heb ik een YURLS-pagina voor gemaakt. Er staan m.b.t. taalactief (3) zelfgemaakte notebooklessen op.: http://www.obshoensbroeck78.yurls.net

  5. Ria Says:

    Gericht op het kleuteronderwijs onderhoud ik een uitgebreide Yurlspagina op het Smartboard: thema- op ontwikkelingsgebieden gericht. Het Smartboard gebruik ik ook in het lescircuit. Kinderen werken ook thuis graag met jufria. http://jufria.yurls.net/

Geef een reactie

