Carnaval flipcharts

De eerste nieuwe leerobjecten voor het Carnaval staan weer online. Het zijn flipcharts voor het Activ Board van Nellie van der Loo. Twee flipcharts met praatplaten, een flipchart met verschillende versies van het spel ‘Boter, kaas en eieren’ en een flipchart met rekenbingo.
Flipcharts Carnaval | Meer Carnaval

Tags: ,

Eén reactie to “Carnaval flipcharts”

  1. Miranda Says:

    Hallo

    Ik wilde de flipchart tekenen carnaval open , alleen ik krijg lege pagina’s. Ik zie helemaal niks. Ik heb het in activprimery geopend?
    wie kan me helpen.

Geef een reactie

