Flipcharts met vuurwerk

Twee nieuwe flipcharts voor de bovenbouw PO. Een flipchart over het gebruik van vuuwerk en een flipchart met pittige rekensommen, afgewisseld met vuurwerk.

Tags: , ,

Eén reactie to “Flipcharts met vuurwerk”

  1. Miranda Says:

    Ik kan deze flipchart niet openen.
    Ik krijg maar 1 lege pagina te zien.

    Zou u mij kunnen vertellen hoe ik bewegend vuurwerk in een flipchart kan maken? Want volgende week wil ik dit in de klas laten zien als de kinderen binnen komen.
    Met de tekst “gelukkig nieuwjaar” En dan vuurwerk erachter, die bewegend is.

    alvast bedankt

Geef een reactie

