Deelnemer Digibord op School: Linda Humme

Linda Humme doet mee met Digibord op School en maakt noteblooklessen voor het SMART Board.

Ik ben al 21 jaar groepsleerkracht en ICT-er op de St. Nicolaasschool in Nieuwveen. Daarnaast ben ik een SMART Education Consultant. Ik probeer onderwijskundigen te inspireren bij het gebruik van een SMART Board, geef trainingen, werk nauw samen met diverse uitgevers, ontwerp zelf lessen, schrijf nieuwsbrieven en ik heb een eigen hoekje op Internet. Technologische ontwikkelingen hebben veel invloed op onze samenleving, het toepassen en uitproberen van nieuwe media is dus een uitdaging voor mij.

Meer informatie: Linda Humme op YURLS | Linda Humme op Twitter

Eén reactie to “Deelnemer Digibord op School: Linda Humme”

  1. Romy Schipper Says:

    Hoi Linda!

    Ik maak dagelijks gebruik van jouw website! Wat staat er veel op!
    (Ik ben leerkracht en sta ook voor groep 6!)
    Nu is mijn vraag wanneer van taalactief spelling en taal thema 2 wordt geopend?? Wij zijn deze week al begonnen met thema 2 en wij zouden graag gebruik maken van jouw extra oefeningen!

    Alvast bedankt!

    Groetjes Romy

Geef een reactie

